Варто зазначити, що депозити, відкриті дистанційно, за своїм юридичним статусом зовсім не відрізняються від звичайних вкладів, оформлених у відділеннях. Мобільний додаток - це лише один із каналів взаємодії з клієнтом.
«З боку банку, будь-яке відкриття депозиту – будь-то відкриття у відділенні, або в ПУМБ Online, фіксується однаково. Якщо для клієнта важливо мати на руках друковану версію, він може звернутися до відділення, в якому обслуговується, та отримати паперовий договір з підписами його і представника банку», - доповнив Дмитро Поліщук.
Продукти в ньому фундаментально не відрізняються, тільки можуть мати деякі переваги, як, наприклад, підвищена ставка за депозитом. Тому, маючи з банком договір на обслуговування, ви вільно можете користуватися можливістю, яку дають сучасні фінтех рішення. І це безумовно набагато зручніше, так як, перебуваючи вдома біля комп'ютера або смартфона, можна швидко вивчити деталі депозитної пропозиції, порівняти особливості різних вкладів, зрозуміти, який підходить саме вам і без зусиль розмістити гроші. І незалежно від наявності або відсутності в країні карантину, це набагато безпечніше, ніж нести у відділення велику суму готівкою.