Дякуємо творчій команді сайту «Мінфін» за гарну працю, завжди цікавий, якісний та креативний контент. Особливо хотілося би відзначити те, як глибоко редактори та дизайнери підходять до розкриття тем, допомагаючи Приватбанку доносити інформацію до своїх клієнтів простою та зрозумілою мовою.
Бажаємо і надалі тримати високий рівень та набувати популярності!
Горошко Ольга Головний спеціаліст Департаменту з організаційної роботи МСБ Приватбанку
Сьогодні банки та їхні клієнти прагнуть до постійного активного діалогу. Клієнту важливо знати, що відбувається у банку, бути впевненим в тому, що його банк — саме той партнер, який допоможе ефективно розпорядитися коштами, забезпечить технологічно швидкі й зручні розрахунки.
А банкам важливо вчасно інформувати клієнтів про нововведення, знайомити з технологіями, та й просто — ділитися порадами — як не попастися до рук шахраїв, заощадити, накопичити або отримати кредит.
Саме тому і банкам, і клієнтам важливий незалежний партнер — експертний майданчик для обміну думками.
Ми раді бути партнерами сайту «Мінфін» і вдячні за активну участь в нашій взаємодії з клієнтами.
Малий Володимир Член правління АТ «Ідея Банк», Директор з розвитку бізнесу
Міжнародний фінансовий бренд Alpari давно співпрацює з порталом «Мінфін». Ми разом запускаємо оригінальні спецпроєкти — експертні статті-лонгріди. Це вимогливий до змісту і подачі формат, так як утримати увагу аудиторії текстом великого обсягу непросто. Ми надзвичайно задоволені партнерством: редакції майже завжди вдається цікаво і оригінально розповісти про наші продукти і сервіси, швидко зануритися в специфіку теми та точно передати суть.
Журналісти професійно готують тексти, коригування з нашого боку мінімальні, а це означає, що черговий спецпроєкт максимально швидко потрапляє до читача.
Показником ефективності нашої співпраці стала статистика конверсій і фінансові результати. Ми бачимо прямий зв'язок між інтенсивністю залучення цільової аудиторії через спецпроєкти і високим рівнем конверсії. Цей зв'язок зберігається завдяки тому, що редакція постійно генерує і пропонує нові креативні ідеї для оформлення матеріалу.
Окремо хотілося б відзначити, що партнер завжди виконує зобов'язання по досягненню цілей — у цьому випадку з прочитання і дочитування. Наприклад, якщо число переглядів не досягає обумовленого, редакція безоплатно запускає додаткові рекламні активності, що дозволяє навіть перевиконати план.
Alpari
Вдячні редакції порталу «Мінфін» за якісну та оперативну роботу зі створення матеріалів! Спецпроєкти у партнерстві з «Мінфіном» — це завжди цікава верстка й подача інформації та, як результат, великі охоплення аудиторії й значні показники прочитання текстів. Окрема подяка менеджерам, які завжди готові запропонувати лояльні та комфортні умови співпраці :)
Пресслужба компанії
Дякуємо творчій команді сайту «Мінфін» за гарну працю, завжди цікавий, якісний та креативний контент. Особливо хотілося би відзначити те, як глибоко редактори та дизайнери підходять до розкриття тем, допомагаючи Приватбанку доносити інформацію до своїх клієнтів простою та зрозумілою мовою.
Бажаємо і надалі тримати високий рівень та набувати популярності!
Горошко Ольга Головний спеціаліст Департаменту з організаційної роботи МСБ Приватбанку
Сьогодні банки та їхні клієнти прагнуть до постійного активного діалогу. Клієнту важливо знати, що відбувається у банку, бути впевненим в тому, що його банк — саме той партнер, який допоможе ефективно розпорядитися коштами, забезпечить технологічно швидкі й зручні розрахунки.
А банкам важливо вчасно інформувати клієнтів про нововведення, знайомити з технологіями, та й просто — ділитися порадами — як не попастися до рук шахраїв, заощадити, накопичити або отримати кредит.
Саме тому і банкам, і клієнтам важливий незалежний партнер — експертний майданчик для обміну думками.
Ми раді бути партнерами сайту «Мінфін» і вдячні за активну участь в нашій взаємодії з клієнтами.
Малий Володимир Член правління АТ «Ідея Банк», Директор з розвитку бізнесу
Міжнародний фінансовий бренд Alpari давно співпрацює з порталом «Мінфін». Ми разом запускаємо оригінальні спецпроєкти — експертні статті-лонгріди. Це вимогливий до змісту і подачі формат, так як утримати увагу аудиторії текстом великого обсягу непросто. Ми надзвичайно задоволені партнерством: редакції майже завжди вдається цікаво і оригінально розповісти про наші продукти і сервіси, швидко зануритися в специфіку теми та точно передати суть.
Журналісти професійно готують тексти, коригування з нашого боку мінімальні, а це означає, що черговий спецпроєкт максимально швидко потрапляє до читача.
Показником ефективності нашої співпраці стала статистика конверсій і фінансові результати. Ми бачимо прямий зв'язок між інтенсивністю залучення цільової аудиторії через спецпроєкти і високим рівнем конверсії. Цей зв'язок зберігається завдяки тому, що редакція постійно генерує і пропонує нові креативні ідеї для оформлення матеріалу.
Окремо хотілося б відзначити, що партнер завжди виконує зобов'язання по досягненню цілей — у цьому випадку з прочитання і дочитування. Наприклад, якщо число переглядів не досягає обумовленого, редакція безоплатно запускає додаткові рекламні активності, що дозволяє навіть перевиконати план.
Alpari
Вдячні редакції порталу «Мінфін» за якісну та оперативну роботу зі створення матеріалів! Спецпроєкти у партнерстві з «Мінфіном» — це завжди цікава верстка й подача інформації та, як результат, великі охоплення аудиторії й значні показники прочитання текстів. Окрема подяка менеджерам, які завжди готові запропонувати лояльні та комфортні умови співпраці :)