Щоб перетворити хобі на бізнес, необхідна достатня кількість рослин «на розведення» і невелика територія, де їх можна культивувати. У початковий бюджет потрібно також додати витрати на горщики, ґрунт, засоби за доглядом за рослинами і, можливо, додаткове освітлення.
Якщо ж вам подобається складати букети і у вас це добре виходить, спробуйте співпрацювати з квітковими магазинами. Шукати клієнтів самому буде набагато складніше, та й всі витратні матеріали в цьому випадку лягають на вас. Щоб краще розуміти, як складаються квіткові композиції, не завадить пройти курси флористики: вартість базового курсу в Києві — близько 6 тис. грн. Цікавий напрямок флористики — оформлення композицій для скляних тераріумів. Цю послугу можна просувати в інтернеті, а готову продукцію пропонувати магазинам декору і сувенірним лавкам. |
Що стосується солодощів, то тут конкуренція дуже висока. Цінуються оригінальні рецепти і креативний підхід до зовнішнього вигляду, адже торти, макаруни і мафіни найчастіше замовляють на подарунок або для свята. В тренді корисні ласощі без цукру/для веганів. Наприклад, натуральна пастила, екзотика на кшталт сирного асорті в шоколаді.
Реалізувати таку продукцію можна через крафтові магазини або соцмережі, наприклад, Instagram. Завоювати клієнтів спершу непросто — потрібно активно вести сторінку і регулярно постити захоплюючі фото. Для просування знадобиться хороша фототехніка, не завадить також пройти курс SMM. |
Що б ви не обрали, вам не обійтися без унікального якісного контенту — фото, відео, блогів тощо. Заробляти можна навіть на побутових ситуаціях і антигламурі, якщо вашим передплатникам це цікаво. Бренди платять гроші за доступ до вашої аудиторії, а точніше, до їхніх грошей, тому у вас має бути багато (в ідеалі від 10 тис. осіб) фоловерів, які активно реагують на ваші пости лайками і коментарями. Щоб домогтися успіху, варто пройти курс SEO та SMM, а ще вам знадобиться техніка для відео- та фотозйомок.
|