Таке неприємне явище масово спостерігалося в березні минулого року, коли був оголошений перший «локдаун» через пандемію коронавірусу.
Тоді клієнти багатьох великих і популярних банків виявляли, що кредитний ліміт на їх картках зник без попередження. Для багатьох це створило достатню незручність, щоб залишити невтішні відгуки про свій банк на сайті «Мінфіну». Банки поводяться так тому, що в більшості своїй залишаються негнучкими і консервативними структурами, які схильні перестраховуватися в питаннях кредитування. Тим паче, що для них діють жорсткі нормативні вимоги. Скороченням кредитних лімітів і їх обнулення - стандартна і законна процедура, яку банки мають право застосовувати на власний розсуд в періоди криз. Але як клієнтам діяти в такій ситуації?