Мінфін

Криза після коронавірусу: хто буде на коні?

Ніхто не сумнівається, що епідемія коронарного вірусу рано чи пізно завершиться, при цьому більшість аналітиків побоюється глобальної кризи, яка виникне внаслідок жорстких карантинних заходів.
У багатьох країнах вже спостерігаються економічні наслідки пандемії. Деякі сфери бізнесу припинили діяльність, тоді як інші підприємства не справляються з різким підвищенням попиту. Більшість рекламодавців скорочує витрати, а швидкозростаючі компанії перерозподіляють бюджети, направляючи їх на соціальні ініціативи і медіаканали.

Пандемія набирає обертів, і у світі відбуваються стрімкі зміни. Представникам бізнесу доведеться змиритись із ситуацією, адже карантин в Україні продовжується, і встановити терміни його завершення практично неможливо. Перші місяці пандемії показали, що далеко не всі економічні галузі знаходяться в невигідному становищі. Змінюючи свої компанії відповідно до нових трендів, бізнесмен забезпечить собі гарний прибуток в період кризи. У цій статті фахівці LBLV розкажуть про те, як виправити ситуацію, і хто заробить під час епідемії.

Як вийти з кризи? Три важливі кроки для уряду

На тлі пандемії коронавірусу світова економічна система швидко змінилася.
Між провідними країнами вибухнув серйозний конфлікт, від якого страждає вся міжнародна спільнота. При цьому слід розуміти, що без глобального співробітництва світ не зможе вийти з кризової ситуації.

Нормальна робота виробничих і торгових ланцюгів порушена через жорсткі карантинні заходи та заборони на пересування. Ключові гравці світового ринку припинили поставки важливих товарів не тільки з причини епідемії, але і внаслідок політичних розбіжностей. Конкуренція на ринковому майданчику посилюється, раніше популярні товари втрачають попит, а потрібна продукція не може поставлятися в достатніх обсягах.
Незабаром урядовцям буде потрібно провести серйозні заходи для перезапуску економічної системи. Фахівці впевнені, що для цього буде потрібно міжнародне співробітництво в кількох галузях економіки, повідомляє LBLV. Експерти називають три важливі кроки для виходу з кризи:
1
Масове тестування, яке передбачає перевірку на наявність вірусу або імунітету до нього.
Цей крок дозволить багатьом людям вийти на роботу, не побоюючись за своє здоров'я. Водночас інфіковані громадяни зможуть отримати відповідне лікування, послабити симптоматику і запобігти ускладнень. Для цього уряду потрібно забезпечити всіх людей достатньою кількістю наборів для тестування, захисними матеріалами і високотехнологічними апаратами штучного дихання. Організація вільного доступу до безкоштовного лікування в реанімаціях є важливим пунктом плану виходу з кризи.

Наразі в США існує дефіцит апаратів штучного дихання, а Європа вводить заборону на експорт. Уряд Великобританії вказує на те, що неможливість поставки реагентів істотно сповільнює тестування. Оптимальним рішенням у такій ситуації стане міжнародна співпраця. Завдяки відновленню глобальних торговельних і виробничих ланцюжків світовий уряд зможе розподілити ресурси так, щоб забезпечити необхідним обладнанням всі країни, які цього потребують.
2
Другим важливим кроком має стати ефективний контроль над поширенням епідемії.
Багато держав відмовляються вводити тотальний нагляд за громадянами за допомогою онлайн-систем. При цьому відстеження особистих контрактів в ручному режимі вимагає занадто багато часу, зусиль і фінансових коштів. Тепер важко уявити стратегію виходу з кризи, яка б не передбачала застосування мобільних додатків для відстеження переміщення громадян.

Згідно з дослідженням Оксфордського університету, спеціальні програми є ефективним засобом скорочення кількості інфікованих навіть в тих випадках, коли мобільними телефонами користується всього 60% населення. Світовій спільноті слід придивитися до успішної діяльності Південної Кореї і Китаю. На думку аналітиків, пошук балансу між побоюваннями громадян щодо стеження і збитком, нанесеним тривалим періодом карантину, є кращою стратегією дій.

Уряд повинен почати продуктивну співпрацю з розробниками мобільних додатків. Адаптуючи інструменти стеження відповідно до вимог про захист прав і свобод громадян, керівництво країн може істотно знизити поширення епідемії.
3
Найбільш надійною стратегією виходу з кризи є виробництво вакцини від коронарного вірусу.
Наразі світова спільнота робить активні спроби створення ефективних засобів для позбавлення від інфекції. Провідні вчені з Америки, Європи і Китаю обмінюються даними, прагнуть розробити оптимальний метод лікування. Провідні вірусологи спілкуються через відеоконференції і публікують результати досліджень у відкритих архівах.

Втручання міжнародної спільноти у винайдення вакцини є дійсно важливим моментом. Завдяки співпраці країни можуть гарантувати, що отриманий лікарський препарат буде використовуватися у всьому світі.
Пандемія коронавірусу створила безпрецедентну загрозу для світової економіки і здоров'я людей. Чиновники багатьох країн працюють в напруженому графіку, адже навіть найбільш продумані заходи можуть не дати результату при локальному введенні. Щоб забезпечити швидку перемогу над новим вірусом, країнам доведеться відкинути національну риторику і політичні розбіжності. Захистити людей і відновити колишню економічну міць можна лише при зміцненні міжнародного співробітництва.

Нові тренди: хто вийде переможцем з кризи?

Епідемія застала зненацька багатьох підприємців, проте деякі бізнесмени вже встигли адаптувати свої компанії під нові реалії сучасного ринку.
Тоді як одні фіксують масштабні збитки, інші переходять на віддалений режим праці. Запуск онлайн-сервісів, організація швидкої доставки і перемикання на освітні функції дозволяє багатьом компаніям залишатися «на плаву» навіть у найважчі часи, впевнені в lblv.com.

Представникам бізнесу довелося відмовитись від річної стратегії, концентруючись виключно на ситуативному маркетингу. Єдино можливе планування тепер полягає в тому, щоб швидко реагувати на зміну ситуації і пристосовуватися до неї.
Побудова міцних партнерських відносин зі споживачем. Компаніям треба уникати отримання прибутку «тут і зараз» на шкоду своїй репутації.
Побудова міцних партнерських відносин зі споживачем.
Компаніям треба уникати отримання прибутку «тут і зараз» на шкоду своїй репутації. Ключовою метою стають довірливі стосунки, які забезпечать заробіток навіть у період економічної кризи.

Соціальні бренди створюють цінності та орієнтири. Зараз можна спостерігати повальну тенденцію: великі міжнародні фірми переходять з розважальних сервісів на освітні та соціально значущі проекти. Гіганти бізнесу об'єднують зусилля, виробляючи дезінфікуючі засоби, захисні маски та обладнання для лікарень.

Пандемія – вдалий час для прояву творчого підходу та людяності. Це дозволить оновити цінності бренду. Створюючи образ кращих людських якостей при мінімальному спілкуванні з клієнтами, компанія може викликати позитивний відгук і збільшити кількість потенційних споживачів. Прояв турботи буде позитивно сприйматися ринком і дозволить поліпшити економічну ситуацію.
Онлайн-системи правлять світом.
Введення жорстких карантинних заходів порушило звичний плин життя. Якщо раніше люди могли відпочити у кінотеатрі або ресторані з друзями, то тепер вони змушені проводити вільний час вдома. Населення вже сумує за справжніми емоціями, внаслідок чого зростає популярність сервісів доповненої реальності. Незабаром віртуальний світ може стати популярною розвагою не тільки серед молоді, але також для людей старшого віку.

Також популярність набирає онлайн-торгівля на фінансових ринках. Трейдинг з LBLV дозволяє не тільки відкрити для себе нову сферу діяльності, але і надає можливості для додаткового заробітку.

Бренди, які працювали в режимі офлайн, поступово переходять до роботи в інтернет-сервісах. Споживачам потрібні нові враження, і якщо раніше люди отримували задоволення від подорожей, саморозвитку або покупки нових речей, то тепер всі ці розваги переходять в онлайн-режим. У мережі вже з'являються сервіси для онлайн-подорожей. За допомогою високотехнологічних дронів користувач може відвідати будь-який куточок світу, пройтися музеєм і подивитись найдивовижніші пам'ятки. Дистанційні екскурсії стають все більш популярними, адже у людей зберігається жага нових емоцій і знань.
Креатив у рекламі – єдиний спосіб утримати бізнес.
Компанії, які переживуть економічну кризу, неодмінно зіткнуться з проблемою залучення клієнтів. Щоб виділитись із натовпу конкурентів, їм доведеться використовувати креативний маркетинговий підхід. Нестандартні рішення стануть для бізнесу «рятувальним колом», який забезпечить заробіток у нових умовах.

На креатив покладаються великі надії, адже він не вимагає великих фінансових вливань і дозволяє швидко залучити споживача. Донести до аудиторії призначене повідомлення буде вельми важко, адже матеріальний стан людей після кризи залишає бажати кращого. Разом з тим, креативний підхід до створення реклами може підвищити заробіток компанії, привертаючи увагу потенційного клієнта.
Фахівці LBLV вважають, що після коронавірусу людство змінить свій погляд на ведення бізнесу. Великі компанії будуть приділяти більше уваги соціальним програмам, а люди навчаться цінити прості речі. Світова спільнота зверне увагу на наявні проблеми, а підприємці отримають вигоду з ситуації, що склалась.

Особливості економічної кризи в Україні. Не все так погано?

Представники НБУ вважають, що Україна може вийти з цієї економічної кризи з відносно невеликими втратами.
Порівнюючи цю ситуацію з попередніми кризовими періодами, можна відзначити досить великий запас міцності країни. Цього року зниження визначено не дисбалансом макроекономічних чинників, а обмеженням економічної діяльності всередині країни. Саме тому аналітики очікують швидке відновлення попиту після завершення пандемії.

Нинішні умови вказують на потенційну можливість успішного подолання рецесії. Найімовірніше, країна вийде з кризи з меншими втратами, ніж після попередніх економічних потрясінь. Національний банк України акцентує увагу на помірній інфляції, яка була створена завдяки послідовній монетарній політиці, повідомляє LBLV. Низькі інфляційні очікування і лібералізація валютного ринку створили сприятливі обставини для швидкого виходу з кризової ситуації.
Опрацьована стратегія валютних інтервенцій створила всі умови для ефективного нарощування резервів і виконання всіх зобов'язань. Це дозволило згладити різкі цінові коливання на валютних ринках і знизити боргове навантаження.

© 2008-2020 ТОВ "МiнфiнМедiа". Код ЕГРПОУ: 35506859
Копіювання і розміщення матеріалів на інших сайтах дозволяється тільки з гіперпосиланням виду: www.minfin.com.ua
Телефон: (044) 392-47-40
Дзвінок в межах території України з усіх номерів операторів мобільного та міського зв'язку за тарифами операторів
Графік роботи: понеділок - п'ятниця з 09:00 до 18:00
Юридична адреса: Україна, Київ, Вадима Гетьмана, 1-Б, 3 поверх