Мінфін

«Оплата частинами» від Приватбанку

потужний імпульс для розвитку вашого бізнесу

℗ Актуально
Зростання продажів – актуальне завдання для будь-якого бізнесу, а зокрема для сфери торгівлі. Для вирішення цього завдання існують спеціальні інструменти. Один з найбільш ефективних у роздробі – «Оплата частинами» від Приватбанку. Розповімо, як підключення цієї функції допомагає розвивати торгівлю в умовах карантину та економічного спаду.

Більшість українських компаній повною мірою відчули наслідки весняного і зимового локдаунів. Особливо болючими вони виявилися для бізнесу, орієнтованого на офлайн-обслуговування. Однак були й ті, хто якщо не виграли від карантинних обмежень, то, як мінімум, змогли мінімізувати втрати. І мова не про продуктові магазини та аптеки. У кращому становищі опинилися компанії, які вже працювали у форматі онлайн-замовлень або ж змогли швидко перебудувати бізнес-процеси.

Такий сценарій став можливим завдяки популяризації безготівкових розрахунків та активному розвитку електронної комерції в Україні протягом останніх років.
У 2020-му наша країна стала лідером зі зростання e-commerce у Східній Європі (8% від загального обсягу всіх роздрібних продажів). Замовляти товари і послуги онлайн зручно, швидко і безпечно, тому багато клієнтів, які оцінили плюси інтернет-торгівлі вимушено, продовжують купувати дистанційно вже за своїм бажанням.
Ще один спосіб, який допомагає компаніям залишитися на плаву навіть у найскладніші часи, – це продаж товарів або послуг у кредит
В умовах загального зниження купівельної спроможності населення в період карантину впевнено зростала потреба програм кредитів і розстрочок. Ті магазини, які підключили відповідні банківські послуги, отримали простий і вигідний спосіб кредитування клієнтів, а разом з ним – значну конкурентну перевагу.

Прийнято вважати, що в кредит купують, в основному, гаджети і електроніку. Частково так і є: згідно зі статистикою Приватбанку, товари цієї категорії становлять до 50% покупок із застосуванням послуги «Оплата частинами». До лідируючих категорій також належить побутова техніка. Але це зовсім не означає, що сервіс неефективний для продавців інших товарів: серед партнерів програми вистачає успішних прикладів реалізації в кредит автозапчастин, спортивного інвентарю і навіть продуктів харчування.

Що таке «Оплата частинами» і чому вона популярна серед покупців

Клієнт, який користується послугою «Оплата частинами», по суті купує товар на умовах безвідсоткового кредиту: ставка за ним символічна – 0,01% на місяць. Комісію замість покупця сплачує продавець. Сума платежу ділиться на рівні частини з терміном виплати від 1-го до 24 місяців: іноді покупець сам визначає кількість платежів, у деяких випадках продавець може обмежувати їх число на власний розсуд. Перший платіж клієнт проводить самостійно, а всі наступні банк автоматично списує із зазначеного карткового рахунку. У разі використання кредитних коштів комісія складе 4%.

Щоб скористатися, покупцеві не потрібно витрачати час на узгодження умов, надавати додатково довідку про доходи або вказувати поручителя. Достатньо мати кредитну картку Приватбанку («Універсальна», «Універсальна Gold», елітна картка) і необхідну суму ліміту по кредиту «Оплата частинами».
Клієнт може оформлювати до 10 споживчих кредитів, якщо вони сумарно не перевищують зазначений ліміт. Відстежувати всі заборгованості та оплати зручно в особистому кабінеті у «Приват24» або ж в окремому мобільному додатку «Оплата частинами».

Як проводиться розрахунок за товар при підключенні «Оплата частинами»

Якщо покупка відбувається офлайн, то клієнт розраховується банківською карткою або безконтактно за допомогою Apple Pay/Google Pay, касир підтверджує оплату в POS-терміналі, після чого покупець підписує чек.

При оформленні покупки онлайн, клієнт обирає опцію «Оплата частинами» і кількість платежів, після чого програма перенаправляє його на сайт Приватбанку. Банк списує перший платіж з картки після авторизації і перевірки наявності ліміту по сервісу і необхідної суми.

Компанія-продавець протягом доби отримує на свій рахунок 2600, відкритий в Приватбанку, повну суму покупки за вирахуванням комісії за еквайринг (2% в разі офлайн торгової точки, 2,75% при продажу онлайн) і комісії за сервіс, розмір якої залежить від терміну кредитування (від 1,1% до 28,5% вартості покупки).

Розмір комісії за програмою «Оплата частинами», у залежності від кількості платежів:

4 переваги сервісу «Оплата частинами» для малого та середнього бізнесу

Підприємцям необхідно швидко реагувати на виклики і знаходити ефективні рішення. Наприклад, підключення опції продажу товарів або послуг із оплатою частинами здатне збільшити приріст виручки на 23%.

Розглянемо, за рахунок чого відбувається збільшення доходу на прикладі невеликого магазину.

Підвищення обсягів продажів у середньому на 30%
Такі дані були отримані після аналізу результатів роботи офлайн- і онлайн-магазинів, які беруть участь у програмі «Оплата частинами»: порівнювали продажі протягом кварталу до підключення сервісу і після. Великі гравці в розрахунок не бралися.

Зростання обсягу продажів помітне вже з першого місяця після підключення послуги «Оплата частинами».
Як сервіс впливає на продажу
Прискорення оборотності торгових запасів
Надлишки або неліквідний товар – «мертвий груз» для компанії. Вони акумулюють грошові кошти, які потрібні для закупівлі популярних товарів, і займають місце на складі. До того ж у багатьох товарів є термін придатності - як фізичний (продукти харчування, косметика, побутова хімія), так і моральний (технічні новинки, одяг). Продаж у кредит на вигідних для покупця умовах дозволяє швидше розпродавати запаси, знижує витрати на логістику і веде до ефективнішого використання грошей компанії.
Зростання клієнтопотоку в середньому на 23%
Задоволені покупці – найефективніша реклама. Якщо умови покупки у вас вигідніші, ніж у конкурентів, клієнти розкажуть про це рідним і друзям, залишать позитивний відгук і, цілком імовірно, поділяться позитивним досвідом у соцмережах. База клієнтів Приватбанку складає вражаючі 18 млн осіб, і у 6 млн з них є ліміт за програмою «Оплата частинами». Серед них точно є ваші потенційні покупці.
Збільшення суми середнього чека
Можливість купити потрібну річ і розтягнути виплату на термін до двох років часто мотивує покупців витрачати великі суми і робити кілька покупок відразу. Тому є сенс розміщувати поруч з описом основного товару супутні аксесуари – навушники для комп'ютерів, чохли для смартфонів, перехідники для побутової апаратури тощо. Або ж пропонувати їх під час живого спілкування в офлайн-торговій точці.
На сьогоднішній день до сервісів «Оплата частинами» і «Миттєва розстрочка» від Приватбанку підключені вже 91 886 торгових точок, у тому числі 9 249 інтернет-магазинів.

Хто може підключитися до послуги «Оплата частинами» і як це зробити

Будь-який підприємець, у якого відкритий рахунку 2600 (або IBAN) в Приватбанку, є реєстрація у веб-версії «Приват24 для бізнесу», може подати заявку на підключення даної програми в меню «Послуги» – «Оплата частинами» – «Оплата частинами» стандартна». Вже наступного дня сервіс буде доступний вашим клієнтам.

Щоб продавати товари онлайн, потрібно підключити API (програмний інтерфейс) на сайт вашого магазину. Так клієнти зможуть оформлювати покупки в будь-який час доби, не чекаючи відкриття торгової точки. Це зручно для покупців і вигідно вам.

Інструкція з підключення сервісу «Оплата частинами» до інтернет-магазину:
1
Зайдіть у свій кабінет на сайті Приватбанку. Для цього увійдіть за допомогою одноразового пароля, який прийде на фінансовий номер телефону.
2
У меню «Магазини» оберіть кнопку «Додати магазин» і заповніть поля, вказавши назву магазину, адресу сайту, електронну пошту, номер рахунку або картки на випадок відшкодування, після чого натисніть кнопку «Створити».
3
У меню «Налаштування» можна додати логотип магазину.
4
Заповніть дані одержувача (-чів) коштів та відповідальних співробітників.
5
Підключіть АРI. Необхідні дані доступні в налаштуваннях облікового запису в особистому кабінеті: ідентифікатор магазину (store_id), ідентифікатор одержувача (recepient Id), пароль магазину. Більше інформації можна знайти тут.
6
Активуйте сервіс, обравши в розділі «Налаштування» пункт «Платіжні системи», а в сервісі «Оплата частинами» ввівши ідентифікатор і пароль магазину. Оберіть максимальну кількість платежів (вона буде встановлена за замовчуванням).
7
Натисніть «Зберегти».

Немає АРІ?
Скористайтеся сервісом «
Інвойс в Оплату частинами»

Сервіс «Оплата частинами» доступний у тому числі і тим, у кого немає POS-терміналу або повноцінної онлайн-платформи для продажів. Навіть якщо ви реалізуєте продукцію за допомогою соцмереж, пересувних точок або на ярмарках, у вас завжди є можливість створити інвойс, в якому буде врахована ця опція.

Немає АРІ?
Скористайтеся сервісом «
Інвойс в Оплату частинами»

Сервіс «Оплата частинами» доступний у тому числі і тим, у кого немає POS-терміналу або повноцінної онлайн-платформи для продажів. Навіть якщо ви реалізуєте продукцію за допомогою соцмереж, пересувних точок або на ярмарках, у вас завжди є можливість створити інвойс, в якому буде врахована ця опція.
Як відбувається процес покупки:
Насамперед ви реєструєте свій магазин в Особистому кабінеті на сайті Приватбанку.
Проходите авторизацію на сторінці свого кабінету «Оплата частинами».
Переходите за посиланням прямого доступу для створення рахунку і відправляєте його клієнту на мейл або через месенджер одним кліком.
Якщо покупка відбувається офлайн, покупець може зчитати смартфоном QR-код для оплати товару прямо на місці.
Після того, як клієнт підтвердить замовлення, формується кредитний договір і проходить оплата. Гроші зараховуються в режимі реального часу, без прив'язки до робочих годин банку. Перевірити статус оплати можна в особистому кабінеті в розділі «Транзакції».

Переваги технології продажів товару в кредит онлайн за допомогою послуги
«Інвойс в Оплату частинами» оцінили вже понад 1000 підприємців

Не упустіть свій зиск – починайте використовувати сервіс «Оплата частинами» прямо зараз!

© 2008-2021 ТОВ "МiнфiнМедiа". Код ЕГРПОУ: 35506859
Копіювання і розміщення матеріалів на інших сайтах дозволяється тільки з гіперпосиланням виду: www.minfin.com.ua
Телефон: (044) 392-47-40
Дзвінок в межах території України з усіх номерів операторів мобільного та міського зв'язку за тарифами операторів
Графік роботи: понеділок - п'ятниця з 09:00 до 18:00
Юридична адреса: Україна, Київ, Вадима Гетьмана, 1-Б, 3 поверх